nuffnang

Friday 23 May 2014

Gastrik Dan Asam


Orang Gastrik ni boleh makan asam ke?

Sebenarnya, aku pun tak tahu boleh ke tak..
sbb ia bergantung pada sistem ketahanan tubuh masing-masing.
Macam kuih yang dibuat daripada beras pulut, ada orang tak boleh makan tapi aku boleh je makan..hehe

Tapi kalau nak cakap pasal asam vs gastrik ni aku tak bape konpideng nak ckp boleh ke tak.. tapi kebanyakan jawapan yg aku tanya kawan-kawan yang ada gastrik ni..majoritinya memang tak boleh go on lah.

woh pauh gheknge ^_^


Aku ni bukanlah penggemar asam-asam ni..tapi semalam tetiba rasa cam nak makan buah yang ada kat dalam peti ais tu..bukan main satu pinggan ni haa kupasnya, tapi makan tak sampai sebijik je perut dah meragam, memulas.. angin tolak sana tolak sini dah..memang tak senang duduk dah. sakit kang main..
hmm, pasni taknak makan dah..takut! kalau nak makan buah pun kene cari buah yang manis2 je..huhu..
Cian kite... :(




***Semoga anda sihat selalu***


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^