nuffnang

Tuesday 20 May 2014

Malang Tak Berbau


Seperti biasa, pagi-pagi aku pergi kerja, parking keta kat tempat biasa,
waktu balik... aku pergi kat kereta, tengok2 kereta dah macam ni..hmm


APA PERASAAN ANDA?



Mula-mula agak tak percaya,Allahuakhbar...kete sape ni?
Tengok plate keta, macam keta aku... tapi xpcaya lagi... cuba pergi kat depan, tgk bahagian dalam keta pulak.
Eh, ni mmg dh kompem keta aku ni.. hmm,kenapa jadi macam ni? sapa yang buat?


Aku cuba perhati bahagian yang kene langgar tu, tgk kat bawah..macam serpihan plate moto tertulis "BDA"...serpihan yg lain berkecai dah..
tengok lagi, hmm ada sandel perempuan.


Aku Cuba tanya org2 yg duk area situ..."Cik, ada org excident ke tadi"
tapi malang, semua tak tahu..
Tak apelah, cuba sabar..tenangkan hati,hmm nk buat mcm mana kan, tak ade rezeki.


Tapi tercari-cari jugak kat keta tu, kot2 insan yg cium keta ni tinggalkan notis.
Tak kesah lah, walau cuma ungkapan 'MAAF' je.. janji hati ni tak adelah nak pikir bukan2..
sekurang-kurangnye aku tahu dia rasa bersalah..
Tapi mungkin, sbb dia takut sgt kan sbb dah terlanggar keta org, terus dia cabut!hohoooo


tak ape lah, sape pun yang buat keta saya jadi macam ni,
saya maafkan.. ye, saya tahu anda pun tak nak buat keta saya jadi macam ni kan.
dah memang malang tak berbau..saya terima dengan hati yang Redha..






***Mungkin ada hikmahnye***

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^